Wednesday, 28 March 2012

dia tak seperti yg dulu .

assalamualaikum .
DIA tak SEPERTI YG DULU . mesti semua org pernah alami nasib sama cm saya kan . tp kisah saya pelik sikit . saya lalui dugaan neyh dgn penuh sabar n tabah . saya dapat rasa yg dia dah xsayang saya seperti dulu . skrg dia cuma kesiankan saya . xpe saya redha . andai itu takdiNYA saya terima perpisahan ini . 3tahun 2bulan bersama tp akhirnya sampai sini saja penamatnya . dugaan demi dugaan aku tempuhi . aku jalani seorg diri . tanpa teman . tanpa org yg aku syg . sepanjang dugaan ini dia selalu menyebelahi pihak lain dan aku dibiarkan . malah dipersalahkan . itukan sebenarnya erti cinta .  aku xpercaya pada cinta sekarang . hati aku dah tawar untk menerima cinta . biarlahh semuanya tggal kenangan yg pernah aku alami . akan ku biarkan semua ini menjadi sejarah dlm hidupku .aku akn terus kuat dan terus kuat . aku tahu bkan senang aku nak hidup sendirian lepas neyh tp aku terpaksa lakukan . sayang :) akan aku hargai semua pengorbanan kamu selama ini . akan aku lukiskan kenangan terindah sewaktu kita bersama . namamu sentiasa terukir dihatiku dah dmindaku . doaku sentiasa untuk kebahagiaan kamu . sayang . jika hari ini hari perpisahan bt kita . saya harap kamu xkan lupakan saya . itu saja pinta dari saya . ambil lahh hati awak yg pernah awak beri pada saya dulu . saya rasa hati ini xptt buat saya skrg . awak jaga diri ye . jaga bakal isteri awak elok elok . insyaALLAH dhari persandingan awak nty saya akan hadir dan mendoakan awak dgn pasangan sentiasa bahagia . amin :)



                                saya nak share lagu neyh untk awak . dgrlah law awk rindu saya ye :)


                                                                 hanya tggal kenangan

Tuesday, 27 March 2012

always miss you all :)

assalamualaikum semua :)
selamat petang . hari neyh hari terakhir saya ada at uitm merbok neyh . lepas neyh saya msti rindu semua kenangan kat sini . xsabar bulan 6 . nak dtg sini blik . uwaaaaaaaaaa . sedihnyaaa . rindu my classmate . dowg la yg sentiasa hepikan saya . saya syg kowg . saya xnak kehilagan kowg semua . sem depan kita jmpe yee semua :)






Saturday, 25 February 2012

mungkin bukan milikku lagi :)

Assalamualaikum semua :)
apa kabar semua . msti baik kan semua . epa skrg tgah serabut tentang cinta neyh . sabar ja laa . time nak exam la jd cm neyh . CINTA !!! makin sakit bila dpikirkan . kowg cuba byangkan . kita tgah bahagia nan bf tetiba bf kita terpaksa kena ikut kemahuan parent untk kawen dgn org lain . sensara kan hati kita . tambah pula dah bertahun tahun hidup bersama . tempuhi suka duka bersama . YA ALLAH . terseksa sngt sngt . sekarang aku dapat rasa betapa terseksanya . aku dgn dy bahagia sngt sngt . semua masalah kami dpt selesaikan dgn baik tp dy akan jadi milik org lain satu hari naty . patut ke aku putus skrg ? ke nak tggu sampai dy diijab kabul dgn org lain ? klw ak tggu sampai dy bersama dgn pilihan family dy msti aku akan sengsara lagi kan . tp law aku putus skrg aku xkan dpt dah kasih sayang dari dy . aku dah xtenang hidup mcm neyh . aku klw boleh xnak berpisah dgn dy . sbb semua ciri ciri suami yg aku nak semua ada kat dy . aku tau dy pun tgah penin pikir masalah neyh . tp family kn lg penting . apa ak patut bt skrg ?? PENDAM rasa sakit neyh ? or tggalkan dy bt selama lamanya . aku dah xsekuat dulu . aku lemah sngt . aku rasa rindu sngt kat mak . ase mcm nak peluk mak aja . aku ase cm nak luah semua at mak . hari hari ak sebak memikirkan masalah neyh . aku perlukan sokongan or semangat untk teruskan hidup . hidup aku dah xsenormal dulu . makin hari makin sakit .

inilah luahan seorng insan yg bf dy mungkin xkan jd milik dy bt selamanya . yg xtau nak bt keputusan . yg aku perlu sekrg adalah kekuatan . :)

thankss sbb sudi baca ye . law leyh tlg bg comen ye :)
love u all . <3

Saturday, 31 December 2011

myGEMOK befday :)

assalamualaikum semua :)
waaa . hari neyh dh tahun baru kan :) bermakna befday adk saya laa hari neyh yg ke 16tahun .
hehehe . kecik lg nuh adk epa . tp besar dari epa . pelik . hahaha .
untuk adk terSYG . akak mnx maap ye xdpt sambut sama sama nan adk . akak ad tggungjwb yg lg penting .
sowi nahh . insyaALLAH . tahun depan kita sambut sama sama nahh . hadiah dh dpt an :) 
jgn sedih sedih tau . event kita selalu gado tp ak syg angg gemokk !! muahhhxx . ilysm :D
tahun neyh SPM bt yg terbaik nah . blaja elok elok tauu . usaha tu penting . ak dh capai impian ak .
harap ang un leyh capai impian ang . dh laa . nak nages lak ak ase . pe pe un HEPI BEFDAY GEMOK !!!




hehehe . ok laa . thankss ye semua sudi baca post neyhh . jum ramai ramai wish befday at gemok neyh . hahaha .




hepi befday gemokk !!!!!!!!

Thursday, 29 December 2011

kisah UITM merbOk :)

assalamualaikum semua .
sedar tak sedar . skrg epa dah sambung diploma . rasa lega sikit bila dah dpat sambung diploma .
allahamdulillah . result pra diploma dpt ok laa tp xla samapai dekan . hampir dekan ja . haha .
cm na tu . alaaa . abaikan ja laa . xpenting un . yg penting sekarang epa nak cerita pasal kwn kwn at uitm
merbok yg terbaik tuu . dowg neyh kwn yg tebaik yg pernah epa jmpa . sampai perangai depa suma 
epa bleyh rindu la law xjmpa walaupun sejam :) semua budak banking group C mmg terbaik laa .
epa syg dowg suma . kali neyh epa betul betul ase dpt kwn class yg sporting . susah nak dpat owg cm dowg .
semua sekepala . semua gila gila . hehe . apa kata jum kita usha pic pic epa nan dowg semua :)















haishh . dah la sikit sikit . neyh la antara pic pic kami . cumel cumel kan dak classs epa .
maklumlaaa bdak bank . hahaha .
k laa . nty nty law ad pe pe gosip ag epa story ye .
thankss cz sudi baca . sygs semua . tata :)

Wednesday, 28 December 2011

genap 2tahun 11bulan :)

assalamualaikum blogger :)


28.12.2011 genaplaa 2tahun 11bulan epa bersama MOHAMAD ZHARIF BIN NAWI .
alhamdulillah kami dapat tempuhi semua dugaan dgn penuh sabar n tabah .
epa bersyukur sangat dapat zharif sbb dy terlalu matang bg epa . n dy ajar epa untuk jd matang . kami selalu amalkan sikap saling memahami . sbb memahami terlalu penting dlm setiap hubungan . btl tak ap epa ckp ?? pentingkan saling memahami tuuu . tp zharif neyh kuat jeles . sama la cm epa un kuat jeles . haha . adat kot dlm hubungan suka jeles neyhh . 
bulan depan genaplaa 3tahun kami bersama . harap hubungan kami akan kekal bt selamanya . amin . doakan hubungan kami ye :)
ok laa . epa xda ap lg nak cerita . thankss ye sbb sudi baca story epa nan dy ye .


sebelum epa bye bye at semua . epa nak semua usha dulu picx kami neyh yee .




awak !! mulut awak muchung kalah saya . jeles lahhh  :)



mana janggut awak neyh . xda un . haishh . pgg dagu un jadi la :)



mcm ni la perangai zharif . keja nak bagi epa majuk ja . naseb pandai pujuk . heheh .







Tuesday, 27 December 2011

new blog :)

assalamualaikum semua .
waa . nampaknya epa berjaya menubuhkan lg satu blog hasil tgn sendiri .
blog lama epa nak campak jauh jauh sbb byak viruss .
haishh . cam  na leyh masuk un xtau laa . tp syg gak blog tu sbb sygs epa bt
( cik nadia ) . maap ye cik nadia saya xsengaja . hehe .
lepas neyh nak aktif blik laa post at blog neyhh . hehe .
pe pe un harap semua njoy bila baca ap yg epa post ehh .eehhh . 
forget lak . msti suma tnya knp blog neyh nama gadis cencalok an .
nak tau knp ?? sbb epa mmg suka makan cencalok . balik ja rumah msti bt benda tu dulu .
mmg sedap . hehe . ok laa . epa xtau nak ckp pe dh . hope u all njoy bila buka blog
gadis cencalok neyh ye :)

tata . titi . tutu .
nice day :)