Wednesday 28 March 2012

dia tak seperti yg dulu .

assalamualaikum .
DIA tak SEPERTI YG DULU . mesti semua org pernah alami nasib sama cm saya kan . tp kisah saya pelik sikit . saya lalui dugaan neyh dgn penuh sabar n tabah . saya dapat rasa yg dia dah xsayang saya seperti dulu . skrg dia cuma kesiankan saya . xpe saya redha . andai itu takdiNYA saya terima perpisahan ini . 3tahun 2bulan bersama tp akhirnya sampai sini saja penamatnya . dugaan demi dugaan aku tempuhi . aku jalani seorg diri . tanpa teman . tanpa org yg aku syg . sepanjang dugaan ini dia selalu menyebelahi pihak lain dan aku dibiarkan . malah dipersalahkan . itukan sebenarnya erti cinta .  aku xpercaya pada cinta sekarang . hati aku dah tawar untk menerima cinta . biarlahh semuanya tggal kenangan yg pernah aku alami . akan ku biarkan semua ini menjadi sejarah dlm hidupku .aku akn terus kuat dan terus kuat . aku tahu bkan senang aku nak hidup sendirian lepas neyh tp aku terpaksa lakukan . sayang :) akan aku hargai semua pengorbanan kamu selama ini . akan aku lukiskan kenangan terindah sewaktu kita bersama . namamu sentiasa terukir dihatiku dah dmindaku . doaku sentiasa untuk kebahagiaan kamu . sayang . jika hari ini hari perpisahan bt kita . saya harap kamu xkan lupakan saya . itu saja pinta dari saya . ambil lahh hati awak yg pernah awak beri pada saya dulu . saya rasa hati ini xptt buat saya skrg . awak jaga diri ye . jaga bakal isteri awak elok elok . insyaALLAH dhari persandingan awak nty saya akan hadir dan mendoakan awak dgn pasangan sentiasa bahagia . amin :)



                                saya nak share lagu neyh untk awak . dgrlah law awk rindu saya ye :)


                                                                 hanya tggal kenangan

No comments:

Post a Comment