Wednesday, 28 March 2012

dia tak seperti yg dulu .

assalamualaikum .
DIA tak SEPERTI YG DULU . mesti semua org pernah alami nasib sama cm saya kan . tp kisah saya pelik sikit . saya lalui dugaan neyh dgn penuh sabar n tabah . saya dapat rasa yg dia dah xsayang saya seperti dulu . skrg dia cuma kesiankan saya . xpe saya redha . andai itu takdiNYA saya terima perpisahan ini . 3tahun 2bulan bersama tp akhirnya sampai sini saja penamatnya . dugaan demi dugaan aku tempuhi . aku jalani seorg diri . tanpa teman . tanpa org yg aku syg . sepanjang dugaan ini dia selalu menyebelahi pihak lain dan aku dibiarkan . malah dipersalahkan . itukan sebenarnya erti cinta .  aku xpercaya pada cinta sekarang . hati aku dah tawar untk menerima cinta . biarlahh semuanya tggal kenangan yg pernah aku alami . akan ku biarkan semua ini menjadi sejarah dlm hidupku .aku akn terus kuat dan terus kuat . aku tahu bkan senang aku nak hidup sendirian lepas neyh tp aku terpaksa lakukan . sayang :) akan aku hargai semua pengorbanan kamu selama ini . akan aku lukiskan kenangan terindah sewaktu kita bersama . namamu sentiasa terukir dihatiku dah dmindaku . doaku sentiasa untuk kebahagiaan kamu . sayang . jika hari ini hari perpisahan bt kita . saya harap kamu xkan lupakan saya . itu saja pinta dari saya . ambil lahh hati awak yg pernah awak beri pada saya dulu . saya rasa hati ini xptt buat saya skrg . awak jaga diri ye . jaga bakal isteri awak elok elok . insyaALLAH dhari persandingan awak nty saya akan hadir dan mendoakan awak dgn pasangan sentiasa bahagia . amin :)



                                saya nak share lagu neyh untk awak . dgrlah law awk rindu saya ye :)


                                                                 hanya tggal kenangan

Tuesday, 27 March 2012

always miss you all :)

assalamualaikum semua :)
selamat petang . hari neyh hari terakhir saya ada at uitm merbok neyh . lepas neyh saya msti rindu semua kenangan kat sini . xsabar bulan 6 . nak dtg sini blik . uwaaaaaaaaaa . sedihnyaaa . rindu my classmate . dowg la yg sentiasa hepikan saya . saya syg kowg . saya xnak kehilagan kowg semua . sem depan kita jmpe yee semua :)






Saturday, 25 February 2012

mungkin bukan milikku lagi :)

Assalamualaikum semua :)
apa kabar semua . msti baik kan semua . epa skrg tgah serabut tentang cinta neyh . sabar ja laa . time nak exam la jd cm neyh . CINTA !!! makin sakit bila dpikirkan . kowg cuba byangkan . kita tgah bahagia nan bf tetiba bf kita terpaksa kena ikut kemahuan parent untk kawen dgn org lain . sensara kan hati kita . tambah pula dah bertahun tahun hidup bersama . tempuhi suka duka bersama . YA ALLAH . terseksa sngt sngt . sekarang aku dapat rasa betapa terseksanya . aku dgn dy bahagia sngt sngt . semua masalah kami dpt selesaikan dgn baik tp dy akan jadi milik org lain satu hari naty . patut ke aku putus skrg ? ke nak tggu sampai dy diijab kabul dgn org lain ? klw ak tggu sampai dy bersama dgn pilihan family dy msti aku akan sengsara lagi kan . tp law aku putus skrg aku xkan dpt dah kasih sayang dari dy . aku dah xtenang hidup mcm neyh . aku klw boleh xnak berpisah dgn dy . sbb semua ciri ciri suami yg aku nak semua ada kat dy . aku tau dy pun tgah penin pikir masalah neyh . tp family kn lg penting . apa ak patut bt skrg ?? PENDAM rasa sakit neyh ? or tggalkan dy bt selama lamanya . aku dah xsekuat dulu . aku lemah sngt . aku rasa rindu sngt kat mak . ase mcm nak peluk mak aja . aku ase cm nak luah semua at mak . hari hari ak sebak memikirkan masalah neyh . aku perlukan sokongan or semangat untk teruskan hidup . hidup aku dah xsenormal dulu . makin hari makin sakit .

inilah luahan seorng insan yg bf dy mungkin xkan jd milik dy bt selamanya . yg xtau nak bt keputusan . yg aku perlu sekrg adalah kekuatan . :)

thankss sbb sudi baca ye . law leyh tlg bg comen ye :)
love u all . <3